aboow

Tandläkartid imorgon 09.30. Inte roligt. Speciellt eftersom det är så tidigt, hugas. Tänkte kliva upp runt nio, då hinner jag borsta tänderna innan... och så.

Tovetok är i stockholm och jag känner mig övergiven. Linda och Sanna bara jobbar. Kicki också. Och vad gör jag? Jo njuter av solen och fattigdomen. Nja. Men jaja, suck. Palla. Nej. Sluta.

Det luktar kiss på vår toa, och inte vanligt urin som det "brukar" lukta. Utan kattpiss, förstår inte hur den lilla lilla katten kan utsöndra en sådan fruktansvärd odör? Förklara det för mig please.

Börjar göra reklam redan nu.
Den 23 augusti är det 1dags-festival i Sundsvall.  Drakrocken. Det är helt gratis och det kommer vara en dag fylld av musik. Välkommen till stora torget i sundsvall 23 augusti.

kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0