April

Ja nähä, ingen verkar uppskatta mina aprilskämt. Jag slutar, jag ger upp, aldrig mer!


Jag i min klänning !!

Imorgon grått folk, ska jag på kör. "MEN DET GÅR JU INTE" säger ni. "DU ÄR JU FÖRLYLD DIN STACKARE". Ja, men en äkta körmedlem går i alla fall, och försöker visa sitt intresse. Så de så!
Såg någon körslaget i .. lördags? Det var ett superrolig program. Jag hejja på Brolle för han har så cool röst och han representerar norrland. Annars var Agnes kör ganska bra, men hon har ju ADHD så man kan inte lita på att det där går bra. (OBS! inget aprilskämt, hon HAR adhd!).

peace and love
/sofiasniper

p.s. http://liliana.blogg.se/1207045753_jaha_.html#comment  funny reading. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0