asdasdds

Söndag, känns som måndag.
Imorgon ska jag ringa och gråta till vårdcentralen för mina utslag (som iofs inte syns så jag vet inte om det räknas som utslag!) slutar inte klias.

Idag har jag ätit smörgåstårta, fast jag inte tycker om det. Strongt.

Skulle sett power of ten, har ni sett det? Underbart roligt faktiskt. Jag vart lättad av att veta att 82% (tror jag om jga minns rätt!) faktiskt alltid tvättar händerna efter toabesök :)

Jaja, sen kan ni ge mig några förslag på vad jag ska göra till höst? Alla har planer och ska flytta. Jag då?! Jag då?! JAG JAG JAG. *gRåTeR*

The Cunt är på G igen, det är mitt och Lindas band, som en ironi på tjejband? Jag vet inte. Väldigt mogna låtar och skickliga musiker (=vi). Ni kan inte annat än älska oss, jag vet det.


Vår första idolbild? Kopiera gärna och skicka vidare till era vänner.
Tala också om hur bra vi är.
(Linda=den c00la, Sofia=helylle)

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0