bajsorvar

Ja, för det första har illamåendet kommit tillbaka. Tänkte ta då ta tag i saken och boka tid hos vårdcentralen, men dom hade stängt ?! Ovanligt allt har stängt!
Sen till det skummaste, när jag vaknade imorse kliades det otroligt på min kropp. Och jag har nu upptäckt massa skumma bett (?) på min kropp. Jag menar, finns det sänglöss som biter en när man sover? Jag vet inte. Uppenbarligen.

Jag har i min kalender ett (1) bokat möte på onsdag, vuxenpoäng. Hähä. Mötet består dock av mig Linda Sanna. Kanske inte lika vuxet, men det kan bli :)

Läste Linas resedagbok idag och jag blir avundsjuk, på vissa saker i alla fall. Hon fick se en ko slaktas - nej tack säger jag. Men hon får mata söta apor som hänger på pinnar - ja tack!

sofia says BYE
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0