blablabla

Lyssnar på MJ! Haha, sen när började jag använda hans initialer? Michael Jackson i vilket fall. Han har gjort grym musik genom åren. Verkligen jättebra. Jag underskattar nog han lite. Kanske för jag tror han är pedofil och sånt. Men folk hävdar ju att det inte stämmer. Svårt att vara källkritisk när alla säger olika.

Var ut en sväng förrut, det var fint ute. Tanken slog mig att jag skulle ta tåget till Stockholm och bara njuuta av våren där. Men sen kom jag på att jag är typ fattig. BLÄ. Varför föddes jag inte till miljonär? Det suger att inte har råd med nåt.

Vad gör du?

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag solar! Vad gor du?

2008-04-21 @ 02:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0