dagen är slut

Har haft fullt upp hela långa dagen. Gillar det dock, men är lite orolig att jag kommer vara trött imorgon.

Började med att jobba på dagis, vilket gick överraskande bra. Barnen var (ganska) söta. Hehe. Snälla var dom såklart. Jättesnälla. Kanske ändrar min uppfattning vid veckan slut.... vem vet:)
Sen åkte jag till Tove och fick glass (macka) och dricka. Tittade i gamla skolkataloger och på gamla kort. Mih.
Sen direkt hem till haga, där moster var och hälsade på. Jag mamma och moster åt pizza och gjorde allt från pratade galna dagisfröknar till spelade piano.

Nu är jag nere i lägenheten i stan med Tesla. Ska göra mig lite kvällsfika och krypa till sängs. Börjar tio imorgon, gruvar mig lite. Hade velat haft samma tid som idag. Mysigt att vara ute så mycket, och inte så tidigt på morgonen:)

Och du, ring mig imorgon, efter klockan två!

kärlek
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0