dan före..

..fredag.

Hej mitt vinterland, nu är jag här! Ja, är det inte underbart med vita gator i april........... NEJ.
Det var ju fan varmt bara förra veckan, så man kunde gå ut ï tunn jacka och äta glass i solen.

Jag kanske får åka till stockholm nästa helg för då är Tove där, men då jobbar ju jag på fredagen - till 22. Så isåfall får jag tvinga henne att stanna tills måndag haha hmm.

Jag är fortfarande sjuk, därför jag inte uppdaterat. Helt sjukt (hahah fyndigt). Hade feber häromkvällen, sen enorm huvudvärk, hosta, ryggont? Ja, jag vet inte. Hoppas det går över snart i alla fall. Just för tillfället är det bara ryggen och hostan som stör mig och det kan jag leva med.

Jag vill ha pengar. ge mig.

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

jag vill med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-10 @ 17:03:28
Postat av: tovis

vi kanske kan hänga med nils? :D

2008-04-10 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0