fandå

Idag har mina "bett" utvecklats till stora utslag och jag grinat halva morgonen för att det kliar så mycket.
Så ringer man vårdcentralen, OCH SÅ FÅR MAN PRATA MED EN RÖSTSTYRD TELEFONSVARARE?! Jag menar, seriöst. Nåja, dom ringde upp och hade ju såklart ingen tid för mig, så jag fick tips och råd hur jag skulle lidra kliandet, därför är jag nu påväg i full fart på apoteket för det här går inte. Jag skulle hellre dö än att leva med ett evig kliande som detta.

För övrigt är det så stökigt här så alla speglar är ... onåbara, så jag sminkar mig i en cd-skiva numera. Finurligt.

Adjöss, och kom ihåg att njuta av livet, man vet aldrig när det kan börja klia! Och då njuter man inte kan jag ju säga!!

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0