finaste vädret

Alltså jag får gå utan jacka för att inte svettas ihjäl ute, så sjukt skönt!!!

Barnen är helt underbart söta. Idag var dom bara åtta stycken. Dom kan liksom allt redan, dom lär mig en massa saker. Och så är dom så otroligt söta mot varandra! Trodde aldrig jag skulle ändra uppfattning om barn faktiskt !
Ska dit imorgon också, mellan elva och tre. Så himla skönt också att vi är ute och leker.

Ikväll ska jag på kör och nu är jag helt sysslolös, jag flörtar lite med Lilli så hon ska vilja träffa mig. Hoppas det funkar.

puss&kram
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: K

Jag är sjukt glad att du trivs så braa. det absolut bästa vore om vi fick jobba tillsammans ;) Får se hur det blir nästa vecka, mår bättre idag men det går ju upp och ner det här helvetet ;p
LOVE YOU, kollega ;)

2008-04-24 @ 09:43:32
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0