GOD KVÄLL

Ja nä, nu har man lugnat sig litegranna. Inga agressioner kvar i kroppen, tror jag...
Måste lära mig hantera min ilska och att inte provoceras så lätt haha! Har alltid haft ett hett temprament faktiskt. Dock har jag aldrig slagit, nästan...

Jag har sjukt många sommarplaner, men jag har fan inga pengar. Lämna gärna bidrag ifall du känner för det. Tack och tack, det behövs. Det är svårt att vara rik när man inte jobbar och bor hemifrån HEHEHEHE.

På lördag blir det utgång med ALLA mina vänner. Nä nu ljög jag. Konstaterade igår att vi bildat pakter/grupper med folk som ska ut. Jag har lovat Lilli men har nu bildat pakt med Tove. Hur skall detta gå? Missa inte den spännande fortsättningen imorgon....



sommar på malmvägen!! 2006

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0