Goder afton

Är det bara jag som till för några år en sjöng (och trodde det var rätt!) "Tryckarekan ingen vara.." istället för det så självklara "Tryggare kan ingen vara.." . That's just me.

I onsdags var Mickes vänner här, de shottade lite vodki (finska för vodka). Det slutade med att vi drog oss till en annan av deras vänner. När vi sedemera gick hem, hann Micke före mig till trapphuset. När jag kom in i trapphuset, fann jag honom sovandes i trappan, kramade en sop och en krossad vodkaflaska brevid honom :')
Sen sov han i hallen hela natten också.

Idag är det jobb som gäller, inte alls taggad men jag tänker på pengarna, hugas så rik jag kommer bli en dag. Sen är jag friskt nu också, eller nästan, "frisk" som i friskare än för några dagar sedan!

Och Timrå åkte ur semin igår, jag beklagar, jag är ledsen MEN jag slipper identifiera mig med Timrå något mer nu, behöver inte känna att jag är "VI" med Timrå. Puh.

love love
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0