halvfem?

Ja nu börjar jag bli ganska nervös här va. Ska JAG ta hand om barn? Stackars dom. Hoppas jag inte får så mycket ansvar. Jag kan plocka undan pussel och klä på dom ytterkläder. Sen får det vara nog, hehehe.

Tesla var ute och gick i sitt koppel idag. Hon hatar kopplet. Det skulle jag också gjort om jag var henne. Så vi ska låta hene löpa fritt på Mickes gård i granloholm. Dom har staket runt hela gården.

Appropå Micke sa han igår att jag borde bli vegetarian - för jag beter mig som en (?!). Jamen, herregud, är det bara jag som grinar när man ser djur fara illa på tv? Såg på insider, och dom spoilade vad som skulle hända nästa vecka. Då skjöt dom en häst i huvet, eller nåt. Klart jag börjar storböla.
Det gör däremot inte Micke, men han är vegetarian. Jag blir förvirrad, hur beter sig en vegetarian egentligen?

Promoe är i alla fall en riktig vegan.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0