HEJ

Ja det förra jag skrev var såklart ett aprilskämt! Inget jobb inte, förlåt :)

APRIL APRIL.
Lurde Jonte att Linda låg på sjukan. Lurade Linda att hon hade en hemlig beundrare. Lyckades väl sådär. Sen har jag inte lyckats lura nå fler:( tråkigt.
Minns när Kusin Sara bodde hos oss, och vi lurade mamma att min fröken skrivit ett brev till henne där fröken ville ha ett samtal om att jag inte fick ta med min katt till skolan. Mamma gick på det, haha!

Mormor fyller år idag, grattis mormor 77år!
Sedan fyller min systerdotter år den 4e, tips på födelsedagspresent till en 14åring?

Finns ett superroligt spel på msn, som heter duellen, man får svara på massa roliga frågor och tävla om vem som svarar snabbast. Förlorar ständigt men har flaggan i topp ändå, jag lär mig ju massa saker!:)

APRIL APRIL
din dumma sill
jag kan lura dig vart jag vill
förlåt.

Fred
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: t

skitunge

2008-04-01 @ 20:23:41
Postat av: sofiasniper

förlåt t, tyckte det var uppenbart att det var ett aprilskämt men tydligen inte.
nåja. förlåt.
/sofiasniper

2008-04-01 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0