hej

kära blogg!
Idag har jag sovit för länge, missade tvättiden, men det gör inget för vi hade ändå så mycket tvätt att det inte gick att tvätta på bara två maskiner! :)

Mina utslag har lagt sig lite.. peppar peppar, man ska inte ropa hej... Men illamåendet har inte försvunnit så jag försöka få tag i vårdcentralen och göra prover. Vill inte ha några dumma råd, jag vet väl också att kaffe är dåligt för magen, och starka kyddor, och stress. Men jag känner ju att det är något FEL.

Jaja, mitt möte som var sagt på onsdag, blir av ikväll istället. Teamet blev stressat.

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej min älskade unge!
Nu måste du ta tag i ditt liv. Du har ansvar för det. Jag vet inte hur du mår men jag tror att det är inte så bra. Varför inte byta miljö??? Om du har funderingar och behöver prata finns jag här...
Jag älskar dej och du är fortfarande Sara och Stefans lillasyster.
Hälsningar moster i Boden

2008-04-20 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0