hej

Ja, suck, alla dessa spam
"ha en trevlig dag!" Haha, jo jag tackar jag . Allt för att få läsare till sin blogg. Tur att jag inte har något behov av det , heheheh :)

Imorgon börjar jag tio. När jag håller på att dö av trötthet ska jag tänka på dig Tove som kliver upp halvfem och är tvungen att sitta på en buss till birsta. När jag själv kliver upp nio och får åka bil, bara till bosvedjan. Jag ska tänka på dig Tove.

Hon ska också åka till Tallin i veckan, utan oss? Vadan detta? Nåja. Hon missar ju sista april. Eller missar och missar, hon missar firandet i sundsvall/sverige. Fast vad händer då egentligen? Verkar dött imo.

GOD NATT
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, eller hur missa och missa :P Jag får ju vara med vk i Tallin! Jag kan skicka ett vykort om du vill. Jag fick åka bil med Alex som också skulle jobba från klockan 6 imorse. Så pinan blev midre. Dessutom är jobb bra om man är fattig. Puss?

2008-04-28 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0