hellloo babes

Idag ska jag möta upp Sanna och gå till polisen, varför kan jag inte säga.... HAHA.

Vaknade imorse av en otrolig smärta ungefär under bröstkorgen. Kändes som knivar stack mig gång på gång. Vet inte vad det kan vara. Suck. Alltid ska jag ha ont. Dock gör det inte lika ont nu som förrut. Nu känns det bara lite när jag andas ibland.

Linda är i Bräcke nu, vart ligger det? Hon har ju i alla fall fått fint väder, fast det kanske inte hjälper. Dom lär väl ha konferans hela dagen. Fyfan så vuxen. Det är nog dags att säga hej då till henne, hon har vuxit ifrån mig :D

Tove också då, som svikit mig och skaffat jobb, euhm. Men grattis!

Nä, nu ska jag duscha lite (ja, jag gör faktiskt sånt ibland!) och klä upp mig för polisen... eller så.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0