jahapp

Då var det dåligt väder, eller dåligt och dåligt. Hade detta kommit innan förra veckan hade det varit bra. Men efter veckan underbara varma väder så är detta "dåligt". Halvmulet och ingen värme.
Ingen frulle på ballis (balkongen) imorse.

Tog massa bilder igår. Qpo Niklas Tove och Vk var här, mycket trevligt. Kameran är dessvärre utan batteri så jag kan inte lägga in dom. Eller det kan jag ändå inte för jag har inte sladden här. Den har jag "hemma", i haga.

Haha, jag har liksom inget hem. Eller jo, det har jag ju. Men jag säger att haga är mitt hem, men jag bor i stan. Confusing. Men om jag bara vann lite käsh skulle jag kirra en egen läga.

HAHAHAA, vad skrev jag just "men om jag bara vann lite käsh skulle jag kirra en egen läga"
Det är såna saker jag underviker att säga/skriva för det mesta. Men när jag slappnar av och får skriva de första orden som dyker upp, så blir det sådär. Fyfabian att jag ens blev godkäns i svenska a och b. Galet.

Peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0