KASJDHLIWU(Y/#EP)("/#")

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA UTTRÅKAD!!!!
Jag har INGET att göra!! Hade jag bott i stockholm, hade jag tagit en latte med en kompis, suttit på plattan och solat. Varför måste jag bo i Fucking Jävla Kuk Sundsvall?!!! heheheheheh

När jag ändå har såhär tråkigt kan jag berätta om en kund på travet-kiosken. Han är fransman och man måste alltså prata engelska med honom. Micke flyr fort som satan när han ser honom så det är JAG som får prata.
"Ehhm... big or a small burger?"
"Dressing and sallad? hehe" på lite engelsk brytning
"Ketchap and Senap?" med lite engelsk brytning.

Trots bristen på bra engelska lyckas vi kommunicera och nu har jag en klar bild av hur han vill ha sin burgare!!
Fint de.

peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0