Long time..

Nu funkar blogg som det ska igen!

Jag är förkyld och det är jobbigt, ska åka och köpa meducin nu tror jag.
Pratade med Lina igår för första gången sen hon åkte, hon trivdes som fisken i vattnet! Det kändes bra. Undra om hon saknar Å, Ä, Ö ? Det skulle jag gjort.

Vintern har lämnat oss och vårvädret är här, solen skiner och det är varmt. Synd bara att alla jobbar eller pluggar så ingen vill gå ut i finvädret med mig:(

SEN har jag fått virus på datorn... av Lina. Om man får en länk av någon person på msn, och det står något liknande framför "Hey, is this really you?". Då VET man ju att det är virus. Det visste inte Lina, så hon kopierar länken till mig och ber mig kolla, och jag tänkte att det var för att hon satt på internetcafé, så jag öppnade ju länken. Tjoff sa det så började viruset spamma folk på msn.
Nåja, ska formatera om datorn i alla fall. Måste bara bränna ut alla bilder. Gjorde inte det sist, och det var lite synd, för jag saknar dom faktiskt. Bilder från 2004 liksom!
Jaja, apoteket och clas ohlsson! Meducin och skivor.

PEACE
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Missa INTE tävlingen på min blogg - där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-01 @ 11:43:08
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0