lördag

Idag är jag hemma och tar det lugnt. Ätit subway och druckit nyttig drink av blåbär hallon och yougurt.

Igår däremot var jag på födesedagsfest hos My. Det var roligt. Vi sjöng sing star (MIN FAVVO!) och dansade. Vart lite mycket tequila som den där söta Sanna bjöd på, så jag vart lite ostabil men det var kortvarigt:)

Kvällen började så härligt när en tjej stoppade mig på bussen och kände igen mig från spelarenan! haha.
Toves kommentar "Var det Eddie?" xD

Nu ska jag fortsätta titta på Sing a long och äta choklad som jag beställt av Micke Qpo och Niklas!

/sofiasniper

   
jag vill utomlands

Kommentarer
Postat av: tove

hahah jaa, det var en bra kväll. vi behövde inte ens ta med oss fest för att det skulle bli drag den var redan där.. jag har sovit jättemycket idag, behövde inte barnvakta för ronny blev förkyld och stannade hemma. vad gör du nu?

2008-04-12 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0