lördagsnatt

Ja nämen ursäkta mitt sena inlägg, men jag måste få skriva av mig. Det var ett "par" (?) som disskuterade koldioxidutsläppen på vägen hem från krogen. Eftersom jag inte ville gå hem själv, så följde jag dem och disskusionen. Tjejen påstod att vulkanerna bidrog med den största delen av alla utsläpp.
Om nu vår natur hade velat att vår jord skulle gå under, hade den väl gjort det för länge sedan. Och då med hjälp av vulkanerna. Herregud, vi vet väl alla att klimatet förändras fram och tillbaka genom åren, men bilar och dess utsläpp har ju fövärrat alltihopa. Det VET vi ju.

Nåja, vulkanerna borde vi stoppa, dom dödar vår planet.

Peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0