puuuuuuuuuh

Va det är jobbigt att städa! Har tvättat exakt ALLA kläder som fanns i garderoben nu. Det blev tio maskiner och fyra torktumlare, plus allt som torkar i torkrummen. Sen dammsuga hela garderoben och resten av lägenheten. Dammtorka garderoben och sen he in alla kläder!
PUST! Säg att jag varit duktig nu, snälla....

Jag tror aldrig i hela mitt liv jag har haft så lortigt (älskar det ordet) hår som jag har nu. Det är så fett så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag ska ju jobba ikväll (=mat-os-lukt) så det är ingen mening med att tvätta det förrän ikväll. Vet dock inte hur jag ska stå ut. Folk ska ju till och med titta på mig, fyfabian.

Idag fick Tesla vara på balkongen litegrann. Det var sånt soligt väder så vi satt där och njöt, hon ville också vara med. Fast så fort hon fick sin chans försökte hon hoppa över till grannens balkong, vet inte vad han kan ha där som gör det så intressant för henne.

Nu ska jag äta!

Fred
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fy va duktigt av dig. Då tycker jag att du ska belöna dig med att komma och dricka i Skönsberg idag(lördag).

//Daniel

2008-04-19 @ 02:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0