sniper på krigsstigen..

..HEHE.
Nej, men tro på fan alltså, när jag redan är arg över boken, snubblar jag in på någon blogg "grymt rolig person" eller vad den nu heter. Där det uppstod en disskusion om invandrare, och hur man tycker att invandrare stör(!?) svenskar.

Haha, jag blir fan mörkrädd när folk börjar dela upp sverige i olika grupper. "Ja, här har vi invandrarna, och här har vi svenskarna."  Det är ju sjukt.

I mitt lilla trånga huvud, får jag inte in att folk verkligen anser andra människor vara mindre värda. DET GÅR INTE. DET ÄR INTE SÅ.
Jag kommer inte stå förvånad när Sverigedemokraterna tar över Sverige. Nej jag kommer inte vara förvånad. Jag kommer stå på andra sidan jorden, med ett gott samvete, och jag kommer skratta åt Sverige. Och åt alla patetiska människor som är så trångsynta och som tvingas leva med sig själva och sitt svensson-liv.

Ibland undrar jag om Promoe är jesus förresten, det skulle ju inte vara helt konstigt?

kärlek mina vänner
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0