"söndagmorgon"

Ja man vaknde brevid Lilli imorse. Luktade lite men det var fint ändå hihihi.
Men hon åkte hem nu=/ Jag försöker få min dator att göra som jag vill, men den har en egen vilja sen jag fick virus.. HM!

Inge cs idag verkar det som? Skulle väl bli så sas det men icke .

MEN ALLTSÅ... DAMP!!!!
Min dator är verkligen dum nu. Jag kan inte lägga upp bilder på biddagboken, och när jag försöker lägga upp bilder här blir det fetaste buggen och den spammar upp massa webbläsare.... GAH
jag har suttit i en halvtimme men det funkar inte!!!!!!!!!!!!!

CRY
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-27 @ 13:37:00
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Ha en bra söndag!

2008-04-27 @ 13:44:38
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: Lina

Costa Ricas datorers fel att du fick virus, -sorry!!

2008-04-30 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0