söndagstankar

Hård dag igår. Hårare idag.
Jag försöker alltid att inte vara för personlig med saker jag skriver eller gör på internet. Men ibland så går det inte, fingrarna knapprar fram ord, som jag inte alls tänkt skriva.

Idag har jag ätit middag hos Kicki, supermys! Jag har superbra vänner:)
Nu har jag ont i huvudet, och Micke vill inte svara i sin telefon. Det har han inte gjort sen igår, då jag flyttade ur lägenheten. Det känns lite jobbigt. Ville så gärna höra hans röst bara.

Vet inte alls vad jag ska göra nu. Lost verkar ha uppehåll i USA, kom varken förra söndagen eller idag. Galet. Det som är så spännande. Nåja, får hitta någon annan serie att glo på.
Kanske ska jag gå och köpa choklad? Statoil på bergsgatan har nattöppet, somebody? join me?

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0