tandläkaren

Jag var ju som bekant hos tandis. Det gick väl sådär... hade sju början till hål. Sju? Det var inte så bra tror jag. Men jag fick tandkräm och tandborste och tandtråd och listerin och chans att vinna gatufestbiljetter!
Tyckte det var snällt.



Sen har jag börjat få ont i halsen igen, jag hoppas det är inbillning. Jag orkar inte vara sjuk något mer, HÖR DU DET!? JAG ORKAR INTE. *cutcutcut*

Nåja, imorgon ska jag fortsätta tvätta och jobba. Sen på lördag ska jag till Kicki i boooosvedjan.

Hej kom och hjälp mig
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

Yeeah på lördag ska vi synda, som Lillis mamma så fint sa till mig idag ;) hahaha.. hoppas du får ta mitt jobb nästa vecka, lite cash till dig då gullet! ;)
ME LOVE YOU!

2008-04-17 @ 20:19:13
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: Hacke

SJU HÅl!!! OMG! BORSTA

2008-04-17 @ 23:23:43
Postat av: Hacke

okej början till hål
men borsta endå!! =)

2008-04-17 @ 23:24:55
Postat av: sofiasniper

Jag hoppas jag får lite käsh, tack för att du hjälper mig Kicki heheh.

Jag fick massa tandtråd som jag ska använda för att förhindra att "hålen" blir verkliga hål. Och borsta såklart! heheheh.

/snipaaah

2008-04-18 @ 01:04:46
URL: http://sofiasniper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0