thank god it's friday

Nu är det fredag igen och veckan har gått kanonfort. Sista dagen på dagis, tråkigt tråkigt! Söta små barn jag inte mer får träffa:(

Imorgon ska det tydligen bli dåligt väder och därför anser jag att dagen till ära bör utnyttjas lite mer än bara bio (???!) och annat tråkigt!! Verkar bara vara Lilli som håller med, men hon ska jobba nio imorgonbitti, jobbigt. Så kan inte alla bara vilja göra nåt ikväll??? ring mig.
Kommer inte orka bara sitta hemma och jäsa.

fred
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: bio börjar 2030.

förlåt min vän. men imorn blir det lite hårdare. och jag hade tänkt mig att vara vaken och ha roligt denna gång haha! puss?

2008-04-25 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0