torsdag

Idag är det torsdag och det är superväder ute. Har solat på Toves balkong med glass. Miiiiis.

Åkte till mamma och käkade upp min pizza från i förrgår. Fann min kamera, och tog fina kort på mig själv aheahe.

lilltungan sticker ut.

Vad sk jag göra nu då? Dricker cola och äter choklad. Bra matdag, Sofia.
Solen börjar gå ner, eller nej egentligen inte men den är inte lika varm längre.

Jobba på dagis imorgon igen, sista dagen :( tråkigt tycker jag!

Nåja, ska väl försöka göra nåt vettigt, som att betala fucking räkningar. GAAAAH. jag får panik, inse att jag inte kommer ha råd att göra NÅT i sommar. GALET. Tänk om man ändå vann på triss eller nåt.....

Ös på med mer sol och vår!
Kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0