dagen

Skulle på apoteket idag, så det blev en tripp till Birsta med Kicki. Inhandlade även örhängen (jag som är så fruktansvärt rik...). Och en (del av en) present till en person. hähä.
Åkte förbi dagiset jag jobbade på i våras nu också, gaah, saknar ju jobbet och barna. Herregud. För ett år sen skulle jag nog skratta åt mig själv om jag hade vetat att jag skulle sakna barn, men I do I do I do. Hoppas dom behöver folk där i höst.

Nu kanske jag ska spela lite cs! Finns inte så mycket annat att göra i detta väder. Imorgon ska jag en sväng på stan med Lina och sen på onsdag ska vi ta farväl kombinerat med att fira hennes födelsedag. Mycket trevligt ska det bli.
Sen på torsdag kommer Simon hem, äntligen. Och på freadg är det jobb. Jisses. Man kan ju nästan tro att jag har skaffat ett liv!! YEY.

peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0