day after yesterday

Det var ganska trevligt igår. Fast hann ju inte ner på drakbåtsfestivalen, kom ner lite sent. Men det var okej ändå.
Sen åt Jonte och Kicki mat hos Simon och trevliga jag, gick och la mig. Var dötrött, somnade runt halvsex .
Vaknade vid elva kanske när simon skulle på släktträff, själv gick som ett annat trash och hämtade bilen och for hem.

Ganska fint väder idag, men har inte orkat vara ut nåt. Ser på greek med Kicki istället.
Soft dag. Hittills. (hur stavas det?)

Har ätit typ sex mackor idag, hehe, nyttigt jao. Nåja, får väl i mig riktig mat till middag iallafall.

Simons släktträff skulle enligt han ta fyra timmar, hehehehe.. gått tre nu. Får la se hur det blir med det där fyra timmar. Folk brukar ju alltid vara såna tidsoptimister (inkl mig själv)

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0