en fortsatt söndag..

Satte på mig Simons byxor, Davids tröja och mammas skor och hurtade mig runt ryggis två varv. Eller nja, hurtade och hurtade, gick i långsamt tempo. Men foten och konditionen klarar inte mer än så. Tror jag ska försöka fortsätta så här, bygga upp lite muskler i bena och sådär.

Nu ska jag ta mig till Elisabeth som är i sundsvall. Så ska vi äta nånstans ute och sedan gå på Baaatman!
Hinner inte till Linda nu, men hon har väl semester så vi kan ses imorgon, ta farväl av Tove på tågstationen, snyft<3

Åh, tiden gåååår såååå låååångsamt. Det är fortfarande bara söndag. Det har gått fyra timmar, önskar det var fyra dagar. BLÄH.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0