fredag 15:11

Har ni tänkt på hur störigt det är när jag skriver klockslaget på rubriken, innan jag börjar skriva inlägget? Så det är osynkat med när det publiceras? haha, det har jag. Men jag gillar att vara en finne i röven.

La mig ute och skulle sola, självklart kommer världens mest avlång moln, som täcker solen då. Jaha, då tar vi ett varv på ryggis då. Då minsann kom solen fram, så det blev dövarmt.
Sen skulle jag hämta ut giff-biljetter till matchen imorgon, nä då var det stängt överallt. Bajsorvar.

Skall hoppa in i duschen nu och göra mig fräsch, det kan man kanske begära av någon som bor på öfre haga, att den är fräsch.
Jag önskar jag hade ett jobb så jag kunde skaffa en egen lägenhet, det hade varit soft. Och börja nu inte kommentera "men du kanske ska testa söka ett jobb?" för jag söker faktiskt jobb då och då. När jag hittar något intressant.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0