friday rocks

Nu har jag plockat ur diskmaskinen, plockat in nya saker, diskat lite förhand och lagat mat. Puh. Det är jobbigt att leva.
Sen spelade jag lite piano, något jag inte gjort på länge, jissus vad man tappar skill på en gång. Heh.

Snart ska väl Simon vara hemma, tänkte mig väl dit en sväng. Får se vad han har i görningen. Imorgon kommer Hasses syster hit och hälsar på, mycket trevlig med främmande. Sen ska jag såklart på den ökända matchen, GIFFARNA MOT AIK! yey. haha. kommer bli fett kul, taggat till tusen är jag.

tog några bilder förrut, det var sånt fint ljus

och ja, jag poserar bara på ett sätt. jag ser ut så. OKEJ!?

lev gott
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0