Giffarna - Bajen

Jamen ett nackskott på domaren!!
Sen kunde väl hammarby bah dö. Jag hamnar även aaaaalltid vid andra lagets fans. Typ en giffarna bakom mig sen resten hammarbyare. Fula jävlar. Snobbar. Åk till stockholm, bläh.

Okej, för att verka lite mogen i detta inlägg var dom värd sista målet, dom spelade bättre i slutet på andra halvlek. Och jag hade ju faktiskt trott på bajen, men nåja, surt att målet kom sista 40 sek. hade ju kännts skönt med lika.

Sen all kö ut, folk är ju störda, tre bilar trängde sig före, hoppar in i bilen och tränger sig när en annan får sitta i en kvart och vänta. Ska köra på dom med lillsaaben, amen hua va snyggt det skulle vara va?
Lite skönt att bajenlklacken inte var där (dom protesterar ju mot den nya lagen). Vi möter AIK på lördag, nästan så jag måste se den också, dom har heller ingen klack. Dom två enda allsvenska lagen som inte går på sina bortamatchen denna säsong. Jag som hatar AIK, fyyy va skönt att slippa deras klack. Hoppas vi vinner. 

/sofiasniper 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0