god morgon

Nu har sniper varit vaken i en timme! Duktiga mig. Körde ju som bekant bilen till verkstad. Hoppas det går att laga denna gång!

Idag har jag inte så många planer, ska ner en sväng på stan och möta Lina, Kicki ska också med. Sen ska jag kanske fixa lite grejs tills imorgon! För Lina fyller ju år på torsdag, hehe.
Och imorgon (onsdag) fyller ju Simon år! Jissus, alla lämnar tonåren! Bara jag kvar nästan. Skönt att få vara barnslig, omogen och tonåring ett år till. Slippa gå på systemet och sånt jobbigt. hähä.

Ska jag spela cs eller se en film nu? Kanske duscha och göra mig klar för om en timme ska jag väl pallra mig ner till stan. Måste ringa Kicki också. jag är en mycket upptagen kvinna, räkna inte med att jag är tillgänglig jämt, nähädu! Har alltid min fullproppade kalender med mig.. mycket att stå i liksom.

love
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0