god morgon

Idag är jag uppe med tuppen!
Härligt härligt. Skulle gå på ryggis med Kicki och Sanna vid tio, men helt seriöst, det regnar ute. Orkar inte gå i regnet känner jag. Däremot ska jag i alla fall ner på stan med Kicki, Sanna, Lilli och Julia.
Jag måste på banken ju, om jag inte sagt det.

Ikväll kanske jag ska spela cs, känns som en typisk sån dag. Och imrogon skulle ju Simon kommit hem, men så blev det inte nu;/ blir en korthelg, precis vad som inte behövdes känner jag. kan iofs inte göra så mycket annat än att acceptera.

om exakt två veckor åker vi till sunny beach!! typ om en halvtimme går tåget, IIIIIHHH.

   
fotbollen i måndags

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0