god natt sweethearts

Ja, nu ska sofia lägga sig under täcket och försöka få en skön och stillsam sömn. Inte för att jag är särskilt trött men ska slå på en film och förhoppningsvis somnar jag till den.

var i .. vad det nu hette och spelade lite volleyboll med Kicki, Lilli, Eddie, Mask, Makke och Pato. Sen åkte vi på Max men jag åt inget :) duktigt av mig säger jag . Sen ringde jag Simon eftersom förra gången jag ringde var av misstag haha, när jag och kicki tankade. Det var roligt. Nåja.

Lite less är jag, att folk inte förstår när man ska hålla igen:) No affence, men ibland får man tänka lite på vad man säger. Fast alla är vi ju lite dum i huvet, satt.. i guess its okay.

peace out lovers
/sofiasniper

 
soft kväll i granloholm

Kommentarer
Postat av: Magda

Har jag sagt nåt dumt? :) Brukar göra det.

2008-08-05 @ 12:39:27
Postat av: sofiasniper

HAHA, oh nej inte du heller:) någon heeelt annan, dont worry! i would have told you in case it was you. du vet - mitt ärliga liv!

2008-08-05 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0