GRATTIS..

..LINA 20 år idag.
Vart mycket trevligt igår, må jag säga! Tack alla inblandade :) Träffade även gamla klasskompisar som skulle ut och tågluffa, vart väldigt taggad till att jobba i norge enbart för att kunna göra något sådant. Coolt vore det.

Och idag kommer Simon hem, kul kul. Då ska han få se presenterna jag kirrat, woho!
Nu måste jag nog gå och få i mig en massa vätska, har tillochmed drööömt att jag badade inatt - brukar göra det dagen efter. Och då ärj ag så jäävla sugen på att bada när jag vaknar, men nu är det så att det REGNAR, som vanligt här i sundsvall. pissväder säger jag!



GRATTIS HOE! LOVE YOU<3

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack älskling!

2008-08-21 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0