heldag

Puh. En annan är inte van vid fart och fläkt. Har ränt på stan heeela långa dan, eller ränt och ränt, för det mesta hängt. På barissta och i kommunhuset haha. Trevligt värre har det varit.
Sedan var vi en svängom i birsta. YEY. Har tagit lite kort, ska lägga upp om min mamma lämnar mitt rum bara. Hon har lite av en städdag i mitt rum.. dammsuger och dammar och torkar och tjolahopp vad hon grejar. Snällt av henne, men det känns alltid olustigt när folk rotar i ens saker.

Ska nog ner till Julia och se på film ikväll, vi ville hitta på något roligt.. det är ju kul . Hehehehehehehe..

Imorgon ska jag fixa en present klart, och sen ska jag se greek med Kicki, planera lite sunny beach och sen till Lina.

 



         

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: julia snille blixt

<3

2008-08-19 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0