intressant läsning

Har man 20 eller mer så är man emo!

[x] Jag gillar stuprörsjeans
[/] Musik är mitt liv
[ ] Jag skriver poesi / låttexter
[ ] Mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[/] Jag använder band-tshirts (sover i dom)
[ ] Jag vet vem jeffre star är
[ ] Jag använder converse skor (har gått sönder)
[ ] Jag använder vans (läs ovan)
[x] Jag använder eyeliner
[x] Jag har, eller vill ha läpp-piercing.
[ ] Jag lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday och H.I.M.
[ ] Mitt liv suger
[x] Jag är med i ett band (THE CUNT va fan)
[ ] Jag förstår att My Chemical Romance inte är emo
[ ] Jag förstår också att Green Day inte är emo
[ ] Jag vet vad mosh betyder
[ ] Hörnor är för riktiga coolingar
[x] Jag ogillar för det mesta MTV
[ ] Jag tar ofta bilder på mig själv
[ ] Lyssnar hellre på musik via mp3spelaren än på datorn (mobilen, men ändå)
[ ] Jag vet att emo bara är en stereotyp
[ ] Jag har tjocka oversized solglasögon
[ ] Jag har tuppkam
[ ] Jag har svart nagellack hemma
[ ] Jag hatar mina föräldrar
[ ] Jag hatar min stad
[x] Svart är en underbar färg
[x] Jag lyssnar på musik just nu
[ ] Jag vet vad sxe betyder
[x] Jag brukar använda nitbälten
[ ] Jag har haft en kroppsdel signerad av ett band
[ ] Jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional.
[x] Jag har / vill ha svart hår
[x] Min garderob består främst av mörka kläder
[/] Jag gråter mycket (OBS! till filmer! HAHAHA)
[ ] Jag skriver på mig själv
[x] Jag har blivit kallad emo förut
[ ] Jag hatar att bli kallad emo
[ ] Jag har/haft rosa hår
[ ] Jag älskar gruppen My chemical romance.

Totalt: 12,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0