Jomenvisst serru

Nu är det typ fjärde inlägget för idag, man kan ju tro att jag inte har nåt liv.. hehehehehhehehehe :|
Har plockat in hallon, bakat hallonmuffins och chokladbollar. Har också börjat göra middag till mig och Kicki. Gött.

Igår efter volleybollen åkte vi på max, och Pato var lite förundrar hur jag och kicki klarade oss över sommaren utan jobb. Det var lite svårt att förklara när Lilli var där. Men alltså vi får ju liksom pengar av Lillis mamma Sandra för att vara med Liliana. Extra får vi om vi typ skjutsar henne eller kanske går på bio! Så int lider vi int.. :)

 
jag mååååste göra nåt åt mitt lockiga hår, pallar inte det längre GAH. plattpermanenta?

PEACE

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

MEN DET ÄR JU FINT MED LOCKIHÅRET! :))

2008-08-05 @ 18:51:42
Postat av: tovis

Sandra betalar mig med, för att vara snäll och hejja på lilli ibland.



nej jag älskar lilli-sork

haha lilli-sork.. undrar vad det kom ifrån... jag är rolig... eller mongo... jaja.. hejdå (hej lilli!)

2008-08-05 @ 19:14:52
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0