lonely day

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day in my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

Jag skämtar inte. Efter Simon åkte till göteborg, skjutsade jag hem Johan Backlund, sen såg jag en film, somnade till slutet och sen när jag vaknade hade jag panik. Kastade mig ur huset och hoppade in i bilen och bara körde, körde och körde och körde. Ingenstans skulle jag ta vägen, men jag fick panik av tanken att vara hemma. Tillslut började bensinlampan lysa och hade pengar hemma. Så jag åkte hem, det knöt sig i magen när jag såg huset, ville inte in.. Nu ska iaf Kicki komma, hoppas det blir bättre då, för annars kommer jag antingen gråta mig till sömns eller dra ifrån denna staden för de pengar jag har...

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0