LOOPTROOP ROCKEERRRSS<3

Fyfan vad albumet "good things" är bra. Det är riktigt njuut att lyssna på. Less att man aldrig sett dom.
Jag är en ganska oerfaren konsertbesökare. Jag har sett gyllene tider, men inte in flames, har sett håkan hellström men inte looptroop.
Nåja, byb, harcore och snoook har jag iaf sett. Och timbuk såklart.

och jag måste allvarligt toppa mig. Men jag har liksom -94kr på kontot. Iofs ska jag få pengar på torsdag och av linda, men ÄNDÅ. Är ju lagomt kul att vara fattig, NEJ. AHE-AHE.

Och igår när jag spelade counter-strike gick jag från en grön till tre (för er som inte spelar är det nåt positivt!). Kändes kul när det gått så jääävla dåligt annars.

TANKA NU GOOD THINGS och sug kuk
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0