måndag 11:20

Gårdagen vart faktiskt mycket bättre där på kvällen.
Kicki kom förbi, vi skulle kolla greek, men vi hamnade i djupa samtal om allt mellan himmel och jord istället, skiiitmysigt. Sen när hon åkte hem låg jag och pratade med Simon tills han somnade i telefonen, och jag fick lyssna på hans andetag istället :)

Idag klev jag upp med ganska gott mod och hade jättelust att spela cs. Vilket jag också gjort tills nu. Kul kul. Hoppas Julia vill spela med mig när hon kommer hem/vaknar. Sen kanske jag och Kicki ska plocka in lite hallon från baksidan också.
Funderar på att fråga girlsen om dom vill fika här imorgonkväll, kan bli mys. För på onsdag verkar det ju bli sup i alla fall. Och sen på torsdag ska jag jobba och S kommer hem då.

ha en bra dag flickor och pojkar.
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: elinor

hej! vilken trevlig blogg du har, gå gärna in på min och svara på dagens fråga! ha en bra dag, kraam

2008-08-04 @ 11:55:51
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: Magda

Ah precis. Vi måst ses nåt i veckan :))Om int annat blir det väl nå fest i helgen kanske :)) Fan att det int är SOL och bad väder. Puss på dej!

2008-08-04 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0