meningslösa måndag

Såg Batman igår med Elisabeth, efter att vi ätit tacobuffé på BiteLine. Filmen var ganska utdragen imo, too long för mig, men Heath gjorde ju filmen i alla fall.
Idag ska jag ta farväl av Tove, hur det nu ska gå, fuck.
Sen ska jag och Kicki på Giffarna-Bajen. Det ska bli kul, längesen man var på fotboll och bajen är ju ett kul lag att titta på :) klacken också haha.

Måste ta mig i kragen och ringa Marie . S och säga att jag vill jättegärna jobba som dagmatte åt hennes hund. Men jag är så feg. Jag är jättefeg när det gäller att söka jobb, förstår inte alls varför egentligen. Inget kan ju hända direkt.

Drömde att jag var och badade med Micke och Ricke inatt. Ricke som nu har lämnat sundsvall för göteborg. Fan att jag var pank, annars hade jag lätt hakat på honom. Götet lär ju vara grymt mycket roligare än svall. Nåja, får väl ansluta dit när jag skaffat kash. Vilket verkar gå dåligt eftersom jag inte törs söka job haha.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

hey, har tove gett dej min handduk som jag glömde i hennes bil när vi var och bada för nån vecka sedan. SVART, billig skit från ikea :p

2008-08-11 @ 15:58:00
Postat av: sofiasniper

Nä justja, hon hade den. Ska fråga henne när jag pratar med na sen :D

2008-08-11 @ 17:59:47
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0