morning has broken

Goder morgon!
Hade tänkt kliva upp tio, men somnade om och vaknande kvartöver, tss.
Somnade iofs ganska sent igår, så det gör inget. Hade ett långt samtal med Simon på telefon, stackarn som skulle upp sex idag;/
Samtalslängden slutade på 2timmar 11min. Han påstår att han aldrig brukar prata så länge i telefon, ja tjena. Välkommen till mitt liv i åttan. Jisses, då gick ju hela kvällarna/nätterna till att prata med kompisar i telefon, antingen med en annan eller två andra. OM man väl la på var det för att ringa nästa kompis. Våra föräldrar tyckte det var lagomt kul, härlig telefonräkning och blockerad telefonlinje, haha.

Nåja, idag ska jag väl handla med Kicki lite och gå runt ryggis.

Jag (eller alternativt Simon) kom på en ny sorts blogg. En hat-blogg. Varje dag skriver man om nåt eller nån man hatar. Haha. Lustigt ju. Men då måste det vara någon som är bra på att skriva! Så det blir rolig läsning

peace
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

Diggar det där med hat-blogg!

Let's get to work with the plan dudes!

:))

2008-08-12 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0