oj-oj-OJ

Idag är det väldigt nära tills jag åker till Sunny Beach. På onsdagkväll befinner jag mig nämligen där.
Tråkigt att åka iväg från Simon, but hey, han åker ju i vanliga fall ifrån mig jämt.

Hoppas vi får fint väder och att planet inte krashar, skulle ju vara toppen på en härlig sommar. Haha, nädå! Men hoppas iaf det blir bra. Förhoppningsvis har jag fått något slags svar av Telia, som jobbet jag sökte idag, när jag kommit hem. Sökte kundtjänst i stockholm. Får se hur det går.

Har växlat pengar idag, till leva, bulgariska pengar you know. Sen var jag simon och jon hos deras kusin jens och såg film, hot rod. Ganska rolig.

Har ni hört om derbyt? Aik- Bajen? Matchen som fick brytas ikväll för det slängdes in raketer på planen. Haha. Helt jävla galet. Börjar spåra ur lite grann det där tycker jag. Nåja, tur att ingen skadades... denna gång iaf.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha det kung nu o skicka inga sms då ni ligger på beachen o glassar. Blir bara avundsjuk!

2008-08-26 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0