rumpa på stan

Ja, fick se lillkissen Lindas, så himlarns söt, vill bara äta upp den, inte bokstavligen men du förstår!
Hugas. Sen gick jag en kortkort sväng med Kicki på stan för att lämna in ett cv till henne och sen hämtade vi upp sanna, och tog en glass i solen. Mys.

Nu ska jag hoppa in lite i duschen och sen äta middag och sen på fotbollen. Känner att jag kommer skrika som en galning idag, längesen jag var på fotboll nu. 
Hoppas jag och Kicki inte missar några mål, vi brukar ha en tendens att göra det när vi är på fotboll, för mycket tjejsnack och kolla på killar, närå haha.

   
1. jag är redo för två varv på ryggis
2. sÅfIaSnIpEr_89
3. KOMPIS!
4. MIN kompis<3
5. jag och Simon

miss u
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0