söndag

Så var det söndag igen, "dags att säga heeej-då!"  - sucky job!
Men det går, det går...

Igår vart det inte heller utgång, jag och Simon fick inte tag i nån alkohol, och så var vi väl inte så taggade. Vi såg Hancock, sen åkte vi hem till han i Vattjom. Skitmysigt var det där. Såg lite på tv, hälsade på hans Stella och Mysak, wiie.
Och idag har vi bara legat och degat (obs, rim!).

Ska väl spela lite cs, funderade allvarligt på att åka ner till Tove imorgon, men så kände jag att jag inte vill "störa" när hon nollas och går i skolan och sånt. Kanske bättre om man tar med en vän och åker ner lite senare i höst.
Sen är jag lite fattig också. Men jag pratade med henne på telefon, hon hälsade alla och verkade må bra - hon verkade gladare enligt Robin. Så himla skönt att höra tycker jag. Det förtjänar du ToveTok<3



fred&kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0