torsdag 12:41

Trevlig kväll igår, fast slutade tidigt för mig. Hade ju klivit upp tidigt den morgonen och ätit dåligt, så man blev lite slö.
Sen höll David och Kicki på att skrämma skiten ur mig. Dom stod plötsligt utanför mitt fönster och stirrade in på mig, gaah! haha. fast det var mitt fel, för jag glömde tala om att jag gick hem och så dog min telefon mitt i allt. nåja.

Ikväll ska jag jobba och Simon kommer hem! Jenny och Nils kommer hit inatt också. Måste prata med mamma, se när de kommer.

Uscha, det regnar ute. Måste åka och panta burkar och såntdärnt.

Fiskbullar till lunch, mums

Let me be who I wanna be, let me be who I am, let me be naive.
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0